Betimlemeleri beni benden aldı ve okudukça yüzümü gülümseten nadir kitaplardan oldu.
Vampirik ögelerden öte gothic bir atmosferde geçen öykü, yaşanılan anı adeta hissettirdi.
Bir dosta olan ihtiyaçtan dem vurularak başlayan öykü hazin sona ermeden neticeye kavuştu.