Yüz yıl oldu yüzünü görmeyeli,
belini sarmayalı,
gözünün içinde durmayalı,
aklının aydınlığına sorular sormayalı,
dokunmayalı sıcaklığına karnının.
Yüz yıldır bekler beni
bir şehirde bir kadın.
Nazım Hikmet Ran
Katilime mektuplar demiş Kahraman. Bir de başlamış merhabayla.Yazmış ta yazmış.
İyi ki yazmış!
Ne de güzel yazmış!
Her kitabıyla hayranlığım o kadar artıyor ki bu adama.Bazen üzüyor ama olsun.Her seferinde '' aşk olsun sana '' diyorum. ''Ne az yazmışsın?Biraz daha olsaymış keşke.'' diye de ekliyorum kendi kendime.
Mektuplar bitiyor,bir kaç hikaye geliyor.Hele biri var.Ağzımı açık bırakıyor. Kahraman Tazeoğlu'nu tanıyorum o an...
Sonra '' Deniz '' lerin hikayesini okuyorum.Hüzne boğuluyorum.
Şiirler var,ayrı bir tad. Ve sonra aforizmalar..Akıyor gidiyor kitap..
KıyısızlarKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20123,445 okunma