Ala sen ne güzel bir kızsın, kitap küçük bir kızın hayata tutunmasını o kadar tatlı bir dille ve olay örgüsüyle anlatıyor ki heyecanla okudum. Kitap madolyon psikiyatri kliniğinde geçiyor ve bir psikiyatrin hastalarıyla olar diyaloglarını anlatılır, bildiğimiz Kırmızı oda dizisinin kitabı diyebiliriz, ve kitap çok güzel ve sürükleyici okumanızı tavsiye ederim.