Kitabı okurken geçen vakti kayıp olarak değerlendirebilirim. Kitap severlerin bazılarının beğeni ve önerilerine istinaden sahafta görüp almıştım. 3 seferde okudum, bitirdim. Sırf kitabı yarım bırakmayı sevmediğimden bitirdim. Ama benim için zaman kaybı oldu. Okul çağındaki bir ergenin kafa sesi ve günlük hayatından kesitler veriyor, başlangıcı ve bitişi bile alakasız saçma geldi. Yapı Kredi yayınları hangi akla hizmet bu kitabı bastı acaba ? Neyse ben yine gidip adam akıllı tarih kitaplarımdan okuyayım.