Artık üzülmüyorum. Belki de üzülemiyorum. Bütün açaklıklar bile doğal, çünkü alçaklık doğal. İyilik de, kötülük de bizim yaradılışımızda, Benim için ne düşündüklerini hiç önemsemiyorum artık, ben ne düşünüyorum budur önemli olan benim için.
Bir şey yapmak istiyorum, onu yapıncaya yahut elde dinceye kadar deli divane oluyorum, ama yaptıktan sonra yapmış olmakla yapmamış olmak arasında bir fark kalmıyor, dedi.