Mcnkt

Mcnkt
@Cnkt11
MEB/TDE
"Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Hiç kitabınız yok mu?'' dedim. ''Bağışlayın, ama burada kitapsız nasıl yaşayabiliyorsunuz? Kitapları elimden alın, çıldırırım!''
“Acele et!” diyordu. “Ya ölmüşse!” diye düşündüm. “Ya ölmek üzereyse; ya o hayal , ölüme işaretse!”
Hoşladığın kadına papatyalar vermelisin hatta vermesende olur “şu topraklarda bir yerlerde senin için yaşayan papatyalar var “ desen yeter. İşte o papatyalar nasıl yerinde güzelse sende benim yanımda öyle güzelsin. Bizi koparmasınlar.