Mcnkt

Mcnkt
@Cnkt11
MEB/TDE
"Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Hiç kitabınız yok mu?'' dedim. ''Bağışlayın, ama burada kitapsız nasıl yaşayabiliyorsunuz? Kitapları elimden alın, çıldırırım!''
“Acele et!” diyordu. “Ya ölmüşse!” diye düşündüm. “Ya ölmek üzereyse; ya o hayal , ölüme işaretse!”
Bazen en çılgın, en imkansız görünen fikir kafanızda öyle kuvvetli bir yer edinir ki, öyle veya böyle gerçekleşeceğini zannedersiniz... Dahası bu düşünce şiddetli, güçlü bir arzuya eşlik ediyorsa, bazen onu kaçınılmaz, önceden belirlenmiş, kadere yazılmış, var olmaması, gerçekleşmemesi imkansız bir şey gibi kabul edersiniz!
İnsanların merasimi bir yana bırakıp birbirine teklifsiz davranabilmesi harika bir şey. Kendi kendini kandırmanın alemi var mı? Ne gereksiz, ne beyhude bir çaba!