Zaim bizim masaya, benim yanıma oturdu: "Arkadaki senin şirket masasında, bütün gece Sibel'le senin şakanız yapılmış," dedi.
"Arkadaşın olarak uyarıyorum."
"Yapma yahu, ne şakasıymış bu?"
"Kenan, Füsuna anlatmış. O da bana anlattı... Kalbi kırıktı Füsun'un, Çünkü Satsat'ta herkes, her akşam orada Sibel'le buluşup herkes
gittikten sonra patron odasındaki divanın üzerinde seviştiğinizi biliyormuş... şakalar da bunun üzerineymiş."
Bütün gece uyuyamadım.
Füsun'u kaybetmekten korkuyordum.