"Mayın tarlasında dolaşıp durmuşum, aşk sanıp da
Herkes arkamdan bağırmış, kimseyi duymamışım
Savaş filmlerinde olur ya, yaralı yaralı devam etmişim
Sonuna kadar aşk ya, yanımdasın sanmışım
Mayın tarlasında yürüyüp durmuşum, aşk sanıp da
Tel örgülerde durmamış, bi' delikten geçmişim
Her şey bana "Dur" demiş; kulağım darbe almış, duymamışım
Sonuna kadar aşk ya, sadece inanmışım
Mayın tarlasında bir adam sevmişim, aşk sanıp da
Soyunup korkusuzca, çırılçıplak kalmışım
Aşk filmlerinde olur ya, işte öyle sevmişim sonunda
Bedenim sağlam bulunmuş, yüreğim paramparça
Koşmuşum, düşmüşüm, kalkmışım
Sevişmek, sevmekten gelir, inanmışım
Elimden tuttuğunda öyle bi' güvenmişim ki
Bize bi' şey olmaz sanmışım"
Şebo ❣️
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"
Diyorlar ki "Sen delisin, hiç bu kadar sevilir mi?"
Değmeyecek biri için gurur yere serilir mi?
Bir ateşe attın beni, alev alev yaktın beni
Değersiz mi benim aşkım yalanlara kattın beni!
"