📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaim bizim masaya, benim yanıma oturdu: "Arkadaki senin şirket masasında, bütün gece Sibel'le senin şakanız yapılmış," dedi.
"Arkadaşın olarak uyarıyorum."
"Yapma yahu, ne şakasıymış bu?"
"Kenan, Füsuna anlatmış. O da bana anlattı... Kalbi kırıktı Füsun'un, Çünkü Satsat'ta herkes, her akşam orada Sibel'le buluşup herkes
gittikten sonra patron odasındaki divanın üzerinde seviştiğinizi biliyormuş... şakalar da bunun üzerineymiş."
Bütün gece uyuyamadım.
Füsun'u kaybetmekten korkuyordum.
“Merhametine sığındığım adamdı o.
Ben en çok onun kalbinde güvende sandım kendimi.
Meğer en derin yarayı yine onun elleri açacakmış içimde.
O gece çok ağladım. Gözyaşlarım sustu bir yerde, ama içimde kopan şeyler hiç dinmedi.
Ölmedim belki, ama o geceden sonra aynı ben de kalmadı.”