Canan Bostan

Canan Bostan
Mavi,deniz gökyüzü aşığı.
Dünyada günde yaklaşık 3 kitap okuyan herkes iyi bir okuyucu olarak kabul ediliyor ancak gerçekte üç veya dört kez okuyabileceği tek bir kitaba sahip kişi gerçek okuyucudur. Takeshi Okazaki, Kitap Koleksiyonculuğunun Çilesil
Sayfa 160·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumak benim eğlencem, kafa dağıtma yolum, tesellim, benim küçük intiharım. Dünyaya katlanamadığım zamanlar bir kitap alıp battaniyenin altına kıvrılırım. Susan Sontag, Bilincin Kapısını Aralamak 1
Sayfa 172·Kitabı okudu
Kuşların olmadığı bir dünyayı hayal edemeyen insanlar vardır. Suyun olmadığı bir dünyayı hayal edemeyen insanlar vardır. Ben ise kitapların olmadığı bir dünyayı hayal edemem. Jorge Luis Borges
Sayfa 189·Kitabı okudu

Canan Bostan

, bir kitap okudu
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
7 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2026 12:23
·
2026 24. kitabı
Nihan Kaya
8.6/10 · 63 okunma
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2026 24. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2026 12:23
Nihan Kaya ‘nın meseleyi bebeklikten, hatta anne karnından itibaren ele alması önemliydi. Sevme biçimlerimizin, bağ kurma şeklimizin, hatta cinselliği yaşayışımızın köklerinin ne kadar geriye uzandığını görmek insanı ister istemez kendi geçmişine götürüyor. Okurken kendime dönüp “Ben neyi sevgi sanarak büyüdüm?”dedim.Ve bu, cevabı kolay olmayan bir soru. Kitapta en çok takıldığım yerlerden biri de şu düşünce oldu: Sevginin kaynağı tamamen benim. Bu cümle ilk başta güçlü geliyor ama biraz düşününce pürüzleri de ortaya çıkıyor. Çünkü bu bakış açısı, karşımdaki insanın etkisini neredeyse silikleştiriyor gibi. O zaman gerçekten kimi seviyorum; onu mu, yoksa kendi içimde kurduğum bir duyguyu mu? Evet, birini sevme biçimimin benimle ilgili olduğu doğru… ama sevdiğim insan hiç mi etkilemez beni? Hiç mi dönüştürmez? Eğer sevgi sadece içimden akan bir şeyse, neden bazı insanlar içimde hiç bilmediğim kapıları açabiliyor? Sevgi ne tamamen “benim”, ne de tamamen “ona ait”…çünkü iki insan arasında, her seferinde yeniden şekillenen, farklı dinamikleri olan ve hiçbir kalıba sığmayan bir hâl bence. Keyifli okumalar
Sevmek, Sevilmek, CinsellikNihan Kaya · Okuyan Us Yayınları · 202663 okunma