Ahmet Şerif İzgören ‘nin okuduğum ilk kitabı, kimin önerisiydi hatırlamıyorum ama iyi ki dikkate almışım. Avcunuzdaki Kelebek
Yer yer gülümsetti, yer yer hikâyelerle gözlerim doldu.
Hayallerden, hayat amacından ve değerlerden bahsediyor.Bir yandan da gelecek hedefleri, olumlu düşünmek, insanın kendi kişiliğini nasıl şekillendirdiği…
Hepsi parça parça ama hayatın içinden.
Okurken kendime döndüm ister istemez.Bazı şeyleri zaten biliyorum aslında,ama yapmak başka mesele.
İnsan ne istediğini söylüyor,ama ona göre yaşamıyor çoğu zaman.Ben de dahil.
Yaratıcılık, mücadele ruhu…
İnsanın içindeyse var, yoksa kimse dışarıdan koyamıyor.
Özellikle değerler kısmında durdum.
İnsan fark etmeden nelerden vazgeçiyor… Bir eşikteysek ve bize ne kazandırır, ne kaybettirir, buna değer mi diye ne çok ikilemde kalırız bazen.
Üzerinde düşündükçe, kitabın ne kadar değerli olduğunu daha iyi fark ettim; çok beğendim, ve yazarın diğer kitaplarını da merak eder dururumdayım; yolum yine onun sayfalarına düşecek.
Daha önce de söylediğim gibi Ayşe Tolga ’nın kitaplarını ve insanlara yansıttığı enerjiyi seviyorum. Titreşimini Yükselt Hayatın Değişsin ise bunu daha somut bir yere taşıyor.
Kitabın içeriği; günlük hayatın içinde enerjiyi düşüren şeyleri fark etmek,
bedeni desteklemek (nefes, beslenme, rutinler), zihni temizlemek (olumsuz kalıplar, tekrar eden düşünceler) ve bunları küçük alışkanlıklarla dönüştürmek üzerine kurulu.
Aslında çoğumuzun bildiği ama uygulamakta zorlandığı şeyler…
İnsan neyi bildiğiyle değil, neyi gerçekten yaptığıyla değişiyor.
Kitabın sonundaki uygulama bölümü de bu anlamda bence oldukça kıymetli.
Daha önce okuduğum kitaplarıyla hayatıma eklediğim birçok rutin oldu ve faydasını da gördüm.
Bir yerden başlamak lazım.Hayat zaten yeterince ağır ve yorucu.
Bu düzenin içinde kendi enerjimizi yükseltebildiğimiz kadar…
aslında bütüne de katkı sağlıyoruz.
Ben buna inanıyorum.Keyifli okumalar .