-Sana müsait olmayanla meşgul olursan yüzsüz duruma düşersin. İlişkinizin akıbetini karşındakinin merhametine bırakırsan onun egosuna boyun eğersin. Önceliği olmadığın bir insanın kapısında beklersen seçenek haline gelirsin. Hiç kimse senin çıkmaz sokağın değil. "Sınırlarımı senin saygısızlığına göre ayarlamaktansa, hayatımı senin yokluğuna göre ayarlamayı tercih ederim." deyip yoluna devam et. Elbette, senin varlığını lütuf sayacak bir gönlü güzele rast gelirsin. Yıldırım Kerem Çambel
"İki insanın karşılaşması, iki kimyasal maddenin teması gibidir: Bir reaksiyon gerçekleşirse ikisi de dönüşür" demişti Jung. Bazı bağlar, bazı insanları dönüştürür. Değişim değil, başkalaşım değil, kendini kaybediş hiç değil: Dönüşüm. O tepkimeden sonra iki kişi de asla aynı kalamaz. Hayat böyle felsefi, estetik, zihinsel, uhrevi dönüşüm geçiren muhteşem ikililerle dolu. Seni dönüştüren insanı bul. Ve onu dönüştüreceğin. Ve orada ve onda tekâmül etmekten, yanmaktan, kül olmaktan, daha üst bir ben olmaktan sakın korkma.