Şahsen iyi ki okumuşum dediğim bir kitap oldu.
Çok hayalperest ve çok tatlı bir kitap.
Bir çocuk var ve bu çocuk dedesi ile yaşıyor.
Dedesinin adi Hamarat Momun, çocugun annesi babası yok, babası gemide çalışıyor, annesi ise başka biri ile evlenip kendine aile kurmuştur.
Bir de Bekey teyze var. Bekey teyzenin çocuğu olmuyordu. Ve kocası Orozkul, orozkul kitabın en kötü karakteridir. Ve Boynuzlu Geyik Ana hikayesi vardır. Bunu bilmeyene günah yazılırmış.