Bazı yazılar isimlerini unutacağım bir anı kadar nostaljik ve ben burda bir yerde yatıyorum. Her birinizi tanıyor ve görüyorum, çünkü tam ayaklarınızın dibinde yatıyorum. Her gün geri döneceğim buraya ve her gün bu nostalji hissiyle kendimi boğup ölüm eşiğine geleceğim. Bu yazıları sırtıma kazıyacağım, zaten okumuş olacaksınız. Hepsini biliyor ve görüyorum, çünkü tam ayaklarınızın dibinde yatıyorum.