Yarın saat yedide çok ilginç bir şey meydana gelecek: Dünya Ay'ın üzerine oturacak. Bu konu ünlü kimyager Wellington tarafından bile kaleme alınmış. Doğruyu söylemek gerekirse, aklıma Ay'ın o kusursuz ve temiz ferahlığı geldikçe kalbim küt küt atmaya başlıyor. Ay genellikle Hamburg'da onarılıyor, ama gayet kötü bir şekilde. İngiltere'nin bu işe göz yummasını da anlayabilmiş değilim. Ay'ı topal bir içkicinin eline veriyorlar, üstelik bu aptalın bu işten anlamadığı da belli. Ay'ı onarırken reçine ve ahşap yağı kullanmış, bu yüzden de Dünya'daki insanların kokudan dolayı burnunu tıkamadan rahatça gezmeleri mümkün değil. Her yer berbat kokuyor. Ay bu kadar narin olduğu için, orada insanlar değil de yalnızca burunlar yaşıyor. Kendi burnumuzu göremememizin sebebi, burnumuzun Ay'a gitmiş olmasından kaynaklanıyor.