Okuduğum her türlü kitabın içinden bir numaralı, en sevdiğim, dünyaya bakış açımı değiştiren 1 numaralı kitabım. O kadar distopik tür okudum hiçbiri bu kadar gerçeğe yakın, bu kadar etkileyici değildi çok önceden okumuş bile olsam etkisi hala yeni okumuşum gibi sürüyor. Açıkçası okumayan çok şey kaybeder diye düşünüyorum tabi anlayarak okumakta çok önemli çünkü zor bir dili var. Ama anlayınca da bu adam nasıl bir zekaya sahip, nasıl yazmış bu kitabı diyeceksiniz. Kesinlikle tavsiye ediyorum bu kitabı bilinçlenmek için okumalı ve okutmalısınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Iskender palanin dili biraz agir ama bir kitabini okuduktan sonra alisiyorsun akici gelmeye basliyor okuduktan sonra yunus emreye hayranligimin daha da arttigi efsane bir kitap
Iskender palanin dili biraz agir ama bir kitabini okuduktan sonra alisiyorsun akici gelmeye basliyor okuduktan sonra yunus emreye hayranligimin daha da arttigi efsane bir kitap