Nisâ ︎

Nisâ ︎
@Compassion
10/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2019 7. kitabı
Iskender palanin dili biraz agir ama bir kitabini okuduktan sonra alisiyorsun akici gelmeye basliyor okuduktan sonra yunus emreye hayranligimin daha da arttigi efsane bir kitap
Od: Bir Yunus Romanıİskender Pala · Kapı Yayınları · 201748,9bin okunma
Nisâ ︎
Lisedeyken okumuştum, Şah ve Sultan'dan sonra. Dili ağır gerçekten, Şah ve Sultan en iyi yapıtı sanırım yazarın 😊🌸
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sütü nasıl seversiniz? Edit: kakao ve karabiber 🙊🍼
Anket
Nisâ ︎
Karabiber miii?! Ben şok 🤯
Bugünkü Adanalıların Atası Hercül
...Bu zorlu görev öncesi Libya çölünü geçmek zorunda olan Hercül, çölde yürürken, sıcaktan çok sinirlenir. Bunun üzerine Helios'a ( Güneş Tanrısı) ok atar.
Nisâ ︎
O kadar güldüm ki 😂