"Siz insanlar", diye haykırdım, bir konu hakkında konuşurken neden illaki bu aptalcadır, bu akıllıcadır, bu iyidir, bu kötüdür demek zorundasınız? Ve bütün bunlar ne demek oluyor? Bunları diyebilmek için olayın gerçek nedenlerini araştırıyor musunuz? Olayın niçin cereyan ettiğini, etmek zorunda olduğu konusunda bir fikriniz var mı? Bunları yapmış olsanız yargılarınızda bu kadar aceleci olmazdınız..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖