Hayat masal gibi değildir. Her zaman mutlu olamaz insan, bazen düşeceksiniz düşünce sizi kaldıranı iyi seçin.
Haklı olmaya değil, mutlu olmaya bakın, herkes kendine göre haklı ama siz hep mutlu olmayı seçin.
🍁 🍃
“Bana iyi geliyorsun,
diyebileceği biri olmalı insanın hayatında…
Başını alıp gitmek istersin ya bazen,
işte o zamanlarda şefkatine sığınabileceği biri olmalı insanın.
Dünyanın bütün sıkıntısını,
stresini bir sarılışında unutturabilen biri olmalı.
Hiçbir şeyi düşünmeden,
hiç korkmadan,
endişelerin olmadan kendini emanet edebileceğin biri…
Öyle biri olmalı ki;
en kötü zamanlarında bile seni rahatlatabilmeli,
unutmak istediğin ne varsa hafızandan silebilecek biri.
Uzun uzun onu anlatmak yerine,
kısaca
‘huzurum’
diye özetleyebileceği biri olmalı insanın hayatında!..”