📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...yalnız olmamak sadece ve sadece etrafında seni anlayan insanlar
varsa mevzubahisti. Oysa akletmeye başlayınca insan anlardı ki insanlar akletmiyorlar, düşünmüyorlar, merak etmiyorlar, bilmiyorlar. Böyle oldukları için de seni anlamaları mümkün değil. Bir deneme, hayır bu beni anlamadı, ikinci deneme, hayır bu da anlamadı. Bininci deneme. Elbette bu da. Bir yerden
sonra kabulleniyorsun. Yalnızım ben. Bunlar ise zavallı insanlar. Dost değiliz. Onları sevemem, onlara merhamet besleyebilirim ancak.
Sevmek ve sevdiğini düşünmek, ne güzeldi. Çok pupa yelken bir duyguydu, tek başına iki kişi yaşamak. Anlamsız ve zamansız sırıtmak, dalıp gitmek herşeye ya da her hiç-bi-şeye... Bir köşeyi gülümseyerek dönmek...