Bay Hiçkimse

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...yalnız olmamak sadece ve sadece etrafında seni anlayan insanlar varsa mevzubahisti. Oysa akletmeye başlayınca insan anlardı ki insanlar akletmiyorlar, düşünmüyorlar, merak etmiyorlar, bilmiyorlar. Böyle oldukları için de seni anlamaları mümkün değil. Bir deneme, hayır bu beni anlamadı, ikinci deneme, hayır bu da anlamadı. Bininci deneme. Elbette bu da. Bir yerden sonra kabulleniyorsun. Yalnızım ben. Bunlar ise zavallı insanlar. Dost değiliz. Onları sevemem, onlara merhamet besleyebilirim ancak.
En Çok Kendini Sonra Kendine İyi Geleni Sev
"Bazen uzaklaşmak gerekir, yakınlaşmak için. Bazen hatırlamak gerekir, hatırlanmak için. Bazen ağlamak gerekir, açılmak için. Bazen anmak gerekir, anılmak için. Bazen susmak gerekir, duymak için."
1000k
Günümüz insanları
“ Heykellerden daha duygusuz insanlarla karşılaşacaksınız. ” Diogenes Laertios
İnsanlar
Sevmek ve sevdiğini düşünmek, ne güzeldi. Çok pupa yelken bir duyguydu, tek başına iki kişi ya­şamak. Anlamsız ve zamansız sırıtmak, dalıp gitmek herşeye ya da her hiç-bi-şeye... Bir köşeyi gülümseyerek dönmek...
Sevgi