Beklenen,özlem çekilen,uğrunda can verilen ey aşk sen imkansız oldukça daha da güzelsin diyerek kendi içindeki hasrete hasret katan biz insanlar.Beklediğimiz bizim kendi içimizdeki kurguladığımız sevgi pınarını, bize bizden başkası veremez.Birini beklerken gecen ömrü ziyan etmek yerine bizlere değer katmaya çalışanlar var ise onları tanımaya çalışın belki de özlediğimiz yanıbaşımızdadır.