Eminesu

O an moda için yaşayan ben bunu okurken :D
"Sabah ne giyeceğimi düşünmek istemiyorum. Mo­dadan daha sıkıcı bir şey var mı?
Sayfa 91 - İnkılap Kitabevi·Kitabı okudu
1000 Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Hayır ama unutmayın ki sonsuz bir boşluğun ortasın­dayız."
Sayfa 58 - İnkılap Kitabevi·Kitabı okudu
1000 Kitap

Eminesu

, bir kitap okudu
8/10
·80 syf.·
Beğendi
·
10 saatte okudu
·
2025 26. kitabı
Sylvia Plath
7/10 · 299 okunma

Eminesu

, bir kitap okudu
8/10
·408 syf.·
Beğendi
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2025 04:09
·
2025 25. kitabı
Junji İto
7.7/10 · 37 okunma
karıcığım ben eylembilimci oldum
10/10
·114 syf.··
Beğendi
·
2025 21. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2025 21:46
Şimdi bu kitabı okumayı nasıl hep ertelediğimi ve sonunda nasıl okuduğumdan bahsedeceğim. Bildiğiniz üzere Oğuz Atay' ın sadece 7 kitabı var. Hepsini yıllara dağıtarak daha geniş bir kapsamda bitirmek istesem de birkaç yıl içinde bittiler maalesef. Herkesin kendine yakın gördüğü bir ya da birkaç yazar vardır benimki de işte Oğuzum Atay <3 Kendisini ve kitaplarını çok seviyorum. Bundan kaynaklı da anlaşılmak istediğimde, üzgün olduğumda ya da yanıma bir destekçi aradığımda elim hep Oğuz Atay kitaplarına gidiyor. İşte bu sebepten ötürü son okuyacağım kitabı satın almayıp bir de üzerine kendi kendime totem yapmıştım. Bir aralar umutsuz bir romantik olduğum için totem olarak da hayatıma giren kişi bana bu kitabı alır diye düşünmüştüm. Özellikle erkekler bu tarz ince şeylere dikkat etmediği için kitapların hepsini bitirmeyi ertelerim diye düşünmüştüm ki işte hayat hiç de düşündüğünüz gibi gitmiyor. Erkek arkadaşımın hediye etmesiyle kitabı okumamak için sadece 4 ay dayanabildim :D Bence yine iyi dayandım. Kitaba gelecek olursak ana karakterimizin Oğuz Atay kitaplarında genel olarak gördüğümüz etrafına ve toplumsal rollere yabancılaşması anlatılmaktadır. Ana karakterimiz de bir yerden sonra pasif olmaktan çıkar ve eyleme geçme kararı alır. . Bu yabancılaşma, duygusal ve toplumsal çatışma ile dolu bir içsel yolculuk hikayesiydi. Oğuz Atay'ın sistem eleştirilerini gerçekten çok keyifli buluyorum, ironilerine bol bol gülüyorum. Keyifle okurken kitabı bitirdiğimdeki hüznü size tarif edemem. Artık Oğuz Atay kitaplarının sonuncusunu da okumuş oldum ve içim kocaman bir boşlukla doldu. Bu boşluğu Oğuz Atay kitaplarını tekrar okuyarak doldurmayı düşünüyorum ve sözlerimi bir alıntı ile bitiriyorum. "Duygusal bir hesap­laşmaya girmiş olmaktan da ürküyorum. Peki ne isti­yorsun?
1000 Kitap
EylembilimOğuz Atay · İletişim Yayıncılık · 20206,8bin okunma