Ceyy

Ceyy
Herkes onun gibi değil miydi? En az umutlanmaları gerektiği zamanlar en çok umarlardı.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Reklam
Zaten insanlar mutsuz olmadıkça başkalarının mutsuzluğunu anlamıyor. Mutsuz bir insanın duyguları çok daha kuvvetli oluyor.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Sana çaresizlik içinde ne kadar ileri gittiğimi söyleyeyim mi, Nastenka? Bir zamanlar beni son derece mutlu etmiş, heyecandan coşturmuş rüyalarımın yıl dönümlerini kutladığımı söylesem, bana inanır mısın?
Sayfa 34·Kitabı okudu
Nihilist bir dönemden geçiyoruz; sadece ben ve çevrem değil, herkes böyle. Kimse hayatından memnun değil. Herkes derin bir huzursuzluk içinde kıvranıyor; daha iyi bir hayata ulaşmak istiyor ama o yeni hayatın ne olduğunun da farkında değil.
İnsanlar böyledir. Çok yükselen ve yükseklerde uçanların düşmesinden adeta tad duyarlar.
Sayfa 115·Kitabı okudu