📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zamanı kullanmak lazım.
Zamanı tutmak lazım.
Zamanı ölçmek lazım.
Zamanın boynuna sarılmak lazım... tıpkı sevgilinizi dansa kaldırdığınızda yaptığınız gibi.
Bir arkadaş edinmek lazım. Paylaşmayı bilmek. Onu kullanmak. Onunla bir şey yapmak.
Düşünmek, hayal kurmak, düşlemek, icat etmek ve hatta yaratmak...
Onu sadece kendine saklamamak. Bir yerlere tıkmamak. Her seferinde kazanmaya çalışmamak. Kaybetmeyi ve vermeyi bilmek."
"Eskiden büyümek için sabırsızlanırdım. Bütün hayatım önümde uzandığından her şeyin hemen olmasını isterdim. Şimdi ise pek öyle acelem yok doğrusu, sanki bekleyebilirmişim de."
"Bir şey yaparken neden hızlanırım? Bir an önce bitsin diye mi? Canım sıkıldığı için mi? Kurtulmak istediğim için mi? Sonrasında kafam rahat olsun diye mi? Hallolsun diye mi?
Neden sevdiğim bir şeyi yerken hızlı yiyorum? Halbuki bitmesini istemiyorum."