andını tükürmeye içmişim mutluluğun
gel acınla, gel kederi, gel yüzüme üstele
gel aş maksadını bu yalnızlık bana çok
sözcükleri mayınla, ki yasaklanayım
bazı sözler susmamı geciktiriyor
bu toprağa yan yatan ölü atlar kadar çok
çabamı hor gören yılgınlığım gibisin
ve onlar seninle birlikteler -bu acı!-
bense tek başıma ta başından böyleyim
bu keskin ve karanlık bir sığınak sancısı
dediler ki küçümser yıldız olmak sanrısı...
tanrı şahit, garipsedim, ötesini görmedim
velev ki yalnızlığın kibrinden edinmişsem
affola, yalvarayım, biri bir ayna tutsun!