Yazma isteği sonraları gelecek, beni çocukluğuma
bağlayan gümüş iplik koptuğunda, kötü günler geldiğinde ve hatta, "Onları sevmiyorum," diyeceğim yıllar kendini gösterdiğinde.
Annemden babamdan, oğlan kardeşlerimden ayrı
düşüp yabancısı olduğum bir şehirde yatılı okula başlayınca, ayrılığın acısına dayanabilmek için tek bir çözüm
kalacak bana: Yazmak.