Sahra

Sahra
@DSsa
“Çünkü insanlar kendileri mutsuz olmadıkça, başkalarının mutsuzluğunu asla anlayamazlar.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Güzel mi değil mi bilmiyorum, ama yemin ederim karşımda böyle durduğunda ona bakmaya doyamıyordum..."
Sayfa 39·Kitabı okuyor
Aşk
Şimdi bir kez daha kendi kendime aynı soruyu soruyordum: “Onu seviyor muydum?” Ve bir kez daha bu soruyu nasıl yanıtlayacağımı bilemedim...
Aşk
Madem ki vakitsiz bir ölüm seni, Ruhumun yarısı olan seni alıp götürdü, Yeryüzünde varlığımın yarısından, En aziz parçasından yoksun yaşamakta Ne anlam var? O gün ikimiz birden öldük.
Sayfa 27