•D

•D
@D_ozogul
Bir gönül mağlup ve mahçup
Sanırım hiçbir şeyin öyle pek tamamlanmadığı Bir çağda yaşıyordum. Ve bütün eksik kalmaların Sessiz ve ünü olmayan bir tanığıydım ben
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yani yaşıyor olmak Yaşamakla bağdaşamaz bazen.
Edebiyat
Dönüp dönüp arkamıza baktığımız Bir dünya kalıntısı üstünde Hak edilmiş hüzünlerimiz olacak mı bizim de
Edebiyat
Acısını unutanın yıldız doğmuyor gecesine buydu bizim soylu yalnızlığı
Edebiyat
İnsan anılarını nasıl korur başka bilmiyorum duvarda kocaman bir çivi deliği
Edebiyat