Bir sırrı var...orası belli! Büyükanneyle aralarında geçen konuşma ciğerimi dağladı.Bin kez bana karşı açık yürekli davranmasını söyledim, hem gerçekten onun için canımı vermeye hazır olduğumu da biliyor.Fakat daima küçümseyerek beni uzaklaştırdı,yada ona sunduğum canım yerine ,Barona yaptığım türden müziplikler istedi.İnsanı delirtmez mi bunlar?O Fransız nasıl tüm dünyası olur?Ya Bay Astley?Fakat işte burada her şey anlaşılmaz oluyordu, oysa ben.... amma acı çekiyordum Tanrım!