Tanrım! Kaçmanın bir yolu yok mu?Kaçmam gerek!Hem de hemen!Kapılardan, pencerelerden,tavanın tahtasının arasından!Kollarım bacaklarım kirişlerin arasında parçalansa bile bunu yapmam gerek !
İblisler , lanet olsun! Bu duvarı aletle bile delmek aylar alır.Benimse ne bir tırnağım , ne bir saat vaktim var.