Yaren Işıklı

Yaren Işıklı
@DaahiAnka
Rüyamda gördüm, ellerinde umut toplamağa Gelmiş çocuklar, gelmiş çocuklar Rüyamda gördüm, ellerinde şekerler dönmeğe Gitmiş çocuklar, gitmiş çocuklar Kim nere varmış, kim nere gitmiş? Uyandım, ölmeğe yatmış Çocuklar, çocuklar... (Yaren Işıklı)
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kör Gözlü Buldumcuklar
Zerre kadar inançla yollara başlayanlar Senden önce varacaklar Aldanma sakın bu dünyaya Gözlerine aldananlar O uçurumda vardık sanacaklar Onlar işte onlar "Kör Gözlü Buldumcuklar" Sonsuz bahçenin derinliklerinde En bereketli ağaçlara dalacaklar Aldanma sakın bu bahçeye Midesine aldananlar Havva kadar utanç bile duymayacaklar Onlar işte onlar "Kör Gözlü Buldumcuklar" ... Yaren Işıklı
Şiir
Geceler
Uykusuz gecelerin aczi, Solmamaya yemin eden çiçeğin köklerine Öylesine susamış bakıp dururken Geceler Uykusu çok olanların aczi, Solmaya yüz tutmuş, pişmiş yapraklarıyla Şöyle bir sonlarını görürcesine bakarken Geceler Ah Geceler Sessiz sakin ölmem için her günün fırsatı Kaybolmam için gerekli büyülü perde Hancının yolcudan ayrıldığı yegane pranga Sevdalının sevdasına tutulduğu mahkemecikler Geceler Ah Geceler Yaren Işıklı
Şiir
Mutlu yaşam üzerine tartışma sürerken, bana, yerinden ayrılarak safını belli ediyor gibi, şu cevabı verme sakın: "Bu taraf daha kalabalık görünüyor." Zira daha kötü olan taraf budur. ...
Karanlığın Sadakati
Karanlığın içinde bir köşede gözlerimin bu ışıksızlığa alışmasını bekliyor gibiyim.(En azından etrafımdaki eşyaların sivri uçlarını görebilecek kadar ) İşte elektriklerin gittiği o ilk an gibi . Ne zaman oldu bu tam olarak anımsayamıyorum. Ancak biliyorum bir gün görecek ve kalkacağım pısıp kaldığım köşemden. "Buradayım! Görüyorum! Çıkacağım bu gözlerime sadık karanlığın içinden!" diye bağıracağım. Bana ettiği sadakat yemini altında ezilen ruhum veyahut yetisini kullanamayan gözlerim. Onları hiç mi görmüyor? Bilemiyordum . Görmekten aciz gözlerim Kırk yılı aşkın, Sadık karanlığım Terk et beni Yokluğuna muhtacım Varlığının yaraları geçmiyor Yokluğunun merhemine muhtacım Dinle dinle beni ey sadık karanlık Öyle sadakatli git ki Varlığına susarsam eğer Yağmurun yağsa üstüme , Bir damlasına utanayım .... (Yaren Işıklı)
Edebiyat