Melly 95

Arkadaşlar bir şeyi çok merak ediyorum sosyal medyadan biriyle tanışmaya nasıl cesaret ediyosunuz ben görücü usulü tanıştım ona rağmen güvenmekte çok zorlandım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Arkadaşlar niye takibe alıp kendi kendinize takipten çıkıyorsunuz?
İnsanlar çok acayip sürekli sosyal medyadan mesaj atıp tanışmak istiyorlar nişanlıyım deyince proflinizde resmi yok diyor hayır yani nişanlımı paylaşmak zorunda mıyım belki gizli tutmak istiyorum ha birde inanmıyorlar kanıtla flaan diyolar o zaman Instagrama koy diyolar 🤣🤣🤣
Manifesttir!!!!!
Bundan tam dokuz sene sonra Muğla'da yaşamak istiyorum hatta Bodrum'da eşime ve bana ait bir ev bahçeli denize yürüme mesafesi yaz kış orda yaşadığımız bahçemizde meyve ağaçları evde bir kedi bahçede bir köpek yanımda çocuklarım ve eşim huzurla hayatımızı kurmak sevdiğim işi yapıyor olmak hâla üretken olmak enerjik olmak denizin o serinligine bırakmak kendimi mis gibi havayı koklamak ...
Yarın pazar ve ben yine çalışıyorum inşallah ileride hafta sonu kafa dinleyeceğim bir hayatım olur 🫠🫠