Hayatımda okuduğum en güzel kitaplardan biriydi şüphesiz bir çırpıda bitirdim genç bir kızın gözünden ailesini yaşadıklarını ilk aşkını büyürken yaşadıklarını çok etkileyici bir dille anlatmış yazar okurken zamanın nasıl geçtiğini farkedemediğim bir kitap kitabın ana karakterinin iç dünyasını çevresini çok güzel anlatmış