Melly 95

Hoşcakalın 1k ailem kendimi toparlayıp geri gelip saçma iletilerimi paylaşmaya devam ediyor olacağım😅 ama önce buna bir mola vermem gerek hakkınız helal edin tekrar gelicem ama🙃🙃🙃
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Buralardan uzun süre gitmeye karar verdim sanırım telefonu bırakıp gerçek hayata dönmem gerek kendinize iyi bakın millet sizi seviyorum hepinizi tanımak güzeldi güzel sohbet ettiğim insanlar da oldu hoşcakalın tekrar görüşmek üzere
Günaydın 1k ailesi 🙂❤
söylesene sevgilim birgün kavuşabilcek miyiz aynı gökyüzünün altında aynı gün batımını izleyebilcek miyiz mesela birlikte sevebilcek miyiz sokaktaki kedileri...
İmamı Gazali göğe bakmanın on faydasından şöyle söz eder: Vesveseleri azaltır Hüzün ve kederi azaltır Allahı hatırlatır Kalpte Allahın büyüklüğünü yayar Kötü düşünceleri giderir Karamsarlık hastalığına iyi gelir Âşıkları teselli eder Sevenleri birbirine alıştırıp yakınlaştırır Ve duaların kıblesidir
Sayfa 224·Kitabı okudu