Melly 95

Eğer hayata baştan başlayabilseydim, onu yine aynı şekilde yaşamak isterdim; sadece gözlerimi biraz daha fazla açardım Jules renard
Sayfa 55
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Canım sertab, keşke hayatta her yaşadığımız şeyin sonu hep mutlu olsa. Ama öyle değil ki,zaten sonunun önemi ne? Yolda yaşadıklarımızdan önemli olan. Bunu sende çok iyi biliyorsun. Soner sana kendini bulma yolculuğunda eşlik etti ,yanında olmasa bile aydınlanmanı sağladı. Sen hayatındaki bir acıyı alıp onun yemeğine kattın, yemeğin eksiği tam da oydu aslında.
Hani bir söz var herkes kendi kapısının önünü temizlese dünya tertemiz olur diye.bu ,insan hayatları içinde geçerli herkes kendi iç dünyasında el alem ne der kaygısı olmadan mutlu olabilse, tam da ne şekilde istiyorsa o şekilde yaşayabilse, dünya şahane bir yer olabilir.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Çevrenize bir bakın herhangi bir annenin ya da babanın çocuğundan bahsederken çok iyi bir insandır dediğini gördünüz mü? Ben görmedim bebeklikte bile benim kızım hiç üzmedi beni çok iyi yedi uyudu der bir anne. Biraz büyüyünce sınavlar girer hayatımıza şöyle güzel bir okulu kazandı der anne .son olarak doktor benim kızım, a benimkide mühendis konuşmaları döner
Sayfa 51·Kitabı okudu
Ruhunuzu yükselten, sizi mutlu eden kişilerle birlikte olmanız hem hayat kalitenizi artırır hemde ruhsal yükselmenizi rahatlatır ve dolayısıyla da hızlandırır
Sayfa 93·Kitabı okudu