Çakalı kaybettikten sonra haliyle yeni bir canı sahiplenmek zor gelse de bir yerde çakalın bizde bıraktığı derin duyguları Luci’de yaşamak umuduyla barınaktan bir canı kurtarıp hakkettiği, kendisinden çalınan yaşam alanına kavuşturduk. Luci artık parmaklıklar arkasında tutsak bir hayat yaşamıyor, korku ve tedirginlik zincirleri bugün itibariyle son bulmuş durumda . Zaten yaşam bir yerde her acının sonunda yeni bir sevginin doğması da değil midir.. Doğayı sevemeyen bir insan insanları da sevemez, hayvanlara karşı vicdanı sızlamayan biri insanlığa karşı da bir tehlikedir. Bu sebeple çocuklarınıza paradan önce doğayı ve hayvanları sevdirin.. Artık Luci’nin de sevgi dolu bir yuvası ve onunla ilgilenen bir ailesi var. <3 bahçeniz varsa, herhangi bir canı sahiplenebilecek güce sahipseniz ve bu sorumluluğu kendinizde görüyorsanız lütfen barınaklardan bir canı sahiplenin.Oradaki hayvanların sesi olarak özgürlük umutlarını yeşertip aynı zamanda bir canla bağ kurmanın güzelliğini ömrünüzde bir kez olsun deneyimlemiş olun. Bir dost, bir arkadaş ve bir çocuk kazanacağınızdan şüpheniz olmasın. Yarım kalan bir yerinizin tamamlanacağına ben kefilim. Ben yaptım diye değil sizde yapabilirsiniz diye paylaşım yapıyorum. Çakal vefatıyla Luci’nin umudu oldu :( umarım Luci’de bir çok canın umudu olur. ❤️Hoşgeldin kızım..