Melly 95

Hoşgeldin Luci (KALP)
Çakalı kaybettikten sonra haliyle yeni bir canı sahiplenmek zor gelse de bir yerde çakalın bizde bıraktığı derin duyguları Luci’de yaşamak umuduyla barınaktan bir canı kurtarıp hakkettiği, kendisinden çalınan yaşam alanına kavuşturduk. Luci artık parmaklıklar arkasında tutsak bir hayat yaşamıyor, korku ve tedirginlik zincirleri bugün itibariyle son bulmuş durumda . Zaten yaşam bir yerde her acının sonunda yeni bir sevginin doğması da değil midir.. Doğayı sevemeyen bir insan insanları da sevemez, hayvanlara karşı vicdanı sızlamayan biri insanlığa karşı da bir tehlikedir. Bu sebeple çocuklarınıza paradan önce doğayı ve hayvanları sevdirin.. Artık Luci’nin de sevgi dolu bir yuvası ve onunla ilgilenen bir ailesi var. <3 bahçeniz varsa, herhangi bir canı sahiplenebilecek güce sahipseniz ve bu sorumluluğu kendinizde görüyorsanız lütfen barınaklardan bir canı sahiplenin.Oradaki hayvanların sesi olarak özgürlük umutlarını yeşertip aynı zamanda bir canla bağ kurmanın güzelliğini ömrünüzde bir kez olsun deneyimlemiş olun. Bir dost, bir arkadaş ve bir çocuk kazanacağınızdan şüpheniz olmasın. Yarım kalan bir yerinizin tamamlanacağına ben kefilim. Ben yaptım diye değil sizde yapabilirsiniz diye paylaşım yapıyorum. Çakal vefatıyla Luci’nin umudu oldu :( umarım Luci’de bir çok canın umudu olur. ❤️Hoşgeldin kızım..
Alıntı
Melly 95
Çok doğru bir karar ❤️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Balıklıgöl 2’li date
Abartıyormuşum gibi olacak ama valaha en güzel anlarımı paylaşmak adına atıyorum🥹 “İlk anlarımız sizinlede paylaşmak istiyorum” •Sizlerede dua ettik(Atanacak olanlara-evlenmeyi bekleyenlere-dertleri ve derman bekleyenlere) 📍Şanlıurfa/Balıklıgöl 🗺️Balıklıgöl+Ayn-zeliha gölü 📸Herhangi bir vatandaş çekti
1000Kitap
Melly 95
Dualarınız için çok teşekkürler ne güzel birçok insanı da dualarınıza katmışsınız kalbinizden geçen tüm dualar kısa zamanda beklediginziden de güzel şekilde kabul olsun ❤️
Takipten çıkan a dostlar. Karşılıklı olarak takip ederken sonradan sayfam hoşunuza gitmeye bilir veyahut herhangi bir nedenden dolayı takipten çıkarken sizden ricam beni de çıkarın. Vallah 3, 5 saniyenizi almaz. Beni hayranınız olarak görüp takipçiniz olarak bırakmayın gıcık olurum. Göstermediğiniz anlayışınız için teşekkür etmiyorum🥴
Alıntı
Melly 95
İnanın bu durumdan bende bıktım takip ediyorlar nezaketen takip ediyorum bakıyorum üç gün sonra takipten çıkmış ben hâlâ takipteyim ama valla kimsenin fanı deiglim 🤣