Fazlalık gibi hissetmek bir cümleden fazlası sanki yapılan her şeyin lütufmuş gibi sunulması suçlu hissettirmek sanki sürekli siz talep ediyormuşsunuz gibi davranılması zaten yapılması gereken şeyleri kafaya kakmak...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskiden çok düşünürdüm hayatı çok kontrol ederdim ve kontrol ettiğim yada etmeye çalıştığım her şeyin benden kaçtığını gördüm tüm emeklerim hiç uğruna gitmişti artık kovalamıyorum aşkı bereketi huzuru her şeyi akışa bıraktım onlar bana gelecek biliyorum ki hayat yolunda tüm güzel şeyleri yaşayacağım...
Yakında 30. Yaşımı kutlayacağım bu yaşa çok farklı giriyorum hayata bakışımın değiştiği bir 29. Yaş oldu bırakmam gereken insanları bıraktım sevgi dilenmeyi bıraktım ve hayatıma güzellikler girdi bir şeyleri bırakınca özgürleştiğim kendimi sevdiğim bir yaş oldu 30.yaşıma daha güçlü giriyor olacağım her şey için teşekkürler hayat🌷