"Korku cezadan çok daha beterdir, çünkü ceza bellidir, ağır da olsa, hafif de, hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir."
Her kitabı ayrı seviyorum ama korku benim için her duyguyu yüreğimde hissederek okuduğum ve her satırda bir kez daha birçok şeyi sorguladığım kitaplardan biri oldu.
"Uçup gitmek istedin!"
"O kanatlar... Seni bana getirdi... O kanatları yaptıran içindeki asi ruh... Seni bana getirdi..."
"Sen bana uçup geldin... Bana kondun... Başka bir yere uçmana izin vermem... Burası senin kafesin olmayacak... Ama yuvan olacak!"