Kocaman bir adam ve o kocaman adamın kendinden büyük yüreği..İyilerin mükafatını aldığı ve kötülerin cezalarını çektikleri baştan aşağı ustalıkla kaleme alınmış,hayranlıkla ve tek solukta okuduğum sayılı kitaplardan birisi.
Yoruldum patron. Yollarda, yağmurdaki bir bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum. Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi söyleyecek biri..İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım. Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım. Çok fazla var. Sanki her an kafama cam parçaları batıyor. Anlıyor musun ?