İnsan öleceğini fark etmiyorsa , varoluşunu da yaşayamaz diye düşündü.Ve bir yandan yaşamın ne kadar harika olduğunu düşünmeden de , ölmek zorunda olduğumuzu düşünmek imkansız.
Bir gün yok olacağını kuvvetle hissederse, yaşamın nasıl sonsuz bir değere sahip olduğunu da asıl o zaman anlıyordu. Madalyonun bir yüzü ne kadar büyük ve belirginse , diğer yüzü de o kadar büyük ve belirgindi. Yaşam ve ölüm aynı şeyin iki yüzüydü.