Cehennemde Canım sıkıldı, ben de yeryüzüne inip sana dönüşmek istedim. benden hiç de geri kalmayan ahlaksız ve fani dostum, yalanlar söyleyip utanmaz oyunlar oynamanın hazzını sen de benim kadar iyi bilirsin..
Arkadaş edinmek için iyi huylu olmak yeterlidir, ama hiç düşmanımız yoksa bizde bir sorun var demektir.
Şahsen ben sorunsuz biriyim, çünkü eğer düşman sahibi olmak bir başarı kıstası olsaydı, benim heykelimi dikerlerdi !
Bence hepiniz profesyonel aktörsünüz! ama çok da gururlusunuz, soylulardan başka kimsenin önünde oynamıyorsunuz.
Bazen öyle ilginç sahnelere denk geliyorum ki, hayranlık ve utanç içinde izliyorum sizi..
Ay’la güneş kadar yabancıyız birbirimize, ama kaybettiğimiz masumiyet ve ahlak kurallarına kayıtsız kalan utanç verici sefalet bizi aynı günahla bağlıyor. onunla Mezarlarımızı öpücüklerle kazıyoruz..
Şeytan lanetlenmeseydi ve insan o ilk günahı işlemeseydi, her şey çok farklı olabilirdi.
Onların cezasını çekmemiz hiç de adil değil. Şimdi bana zevk veren şeyler yüzünden tövbe etmem gerekecek..