Konu azaltarak giden ezbere dayalı bir sistem uyguluyoruz. Bu Amerikan modelidir. Ülkemizdeki bu ezbere dayalı eğitim modelinin kullanılmasının en önemli sebeplerinden birincisi, iyi eğitimcinin olmaması, ikincisi de eğitim modeli geliştirebilecek görgü ve bilgide hükümetlerin gelmemesi olarak değerlendiriyorum.