Bir başkasının onun nasıl sevildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çunkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey taniyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!..
Hiç yapmadığın bir şey yap, yardım iste, diyemem. Belki istemek, kendine yetmeye çabalamaktan çok daha kolaylaştırırdı hayatını. Ama sen herkesi gözeterek uygun zamanı kollarken uykusuz gecelerde aklına sahip çıkmakta zorlandın.
"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana bazen bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun."