“Kendi kendimi affetmeye ihtiyacım vardı.”
Kitap 1933 yılının karlı bir mayıs ayında oğlu Daniel’i kaybeden Vera’nın oğlunu bulmak için girdiği tüm mücadeleyi ve bu mücadele de karşılaşacağı istenmedik olayları anlatıyor. Hevesle okuyacağınızdan eminim.
Fakat uyarıyorum!
Hüzün verici olacak…
Dayracası;
Mevsimsiz görülen soğuk hava olaylarına “Böğürtlen Kışı” denirmiş. Bilmiyordum.
Kitap bir annenin evladını bulmak için uğraşırken, kendini kaybetmemek için de olan direnişini anlatıyor.
Kitap 80 sene önce yaşanan bu doğa üstü olayı araştırırken Vera’ya ve onun kayıp oğluna ulaşan günümüz karakteri Clair’den destek alıyor.
Kitap ağır dillerden bunaldığınız an rahatlatıcı ve akıcı diliyle size iyi gelecektir.
Geleni itibari ile sevdiğim bir kitap. Merak uyandırıyor ve gerçekten akıcı. Her ne kadar kapağına bakıp ismini gördüğümde şeker tadında bir hikaye okuyacağımı düşünsem de,inanın öyle olmadı. Duygular şelale…
Gizem,dram,hüzün,aşk,dostluk… Herşeyi bulacak ve geçmiş ile günümüzün birleştiği yerde ters köşe olacaksınız.
Kitap bittiğinde gerçek hayata benden daha hızlı dönmeniz dileğiyle… Ben biraz zorlandım…
Kitaplarla kalın…