Zweig in kalemi üslupu tartışılmaz özellikle satranç tam bir baş yapıtdır,bu roman da en az onun kadar akıcı akılda kalıcı...evet hani derler ya yağ gibi akıyor işte böyle bir roman ...Zweig in kalemini sevenler zaten okumuştur okumayanlarda muhakkak okusunlar derim çünkü tam bir baş yapıt bu roman ...9/10
Bazı kitaplar vardır ya sadece okumuş olmak için okursunuz,ki ben bu kitabı o mantıkla bile okuyamadım yarım bıraktım istemeyerek de olsa,çünkü bir konu bütünlüğü yok takip etmeye yarayacak bir süreklilik yok vs....Evet bir Adam fawer romanı hakkında bunları yazacağımı hiç düşünmezdim bir "Olasılıksız & Empati" yazmış bir kahramanın,ama olay bu roman da maalesef ki bu....4/10
OzAdam Fawer · April Yayıncılık · 20178,2bin okunma