Ehlieyân

Ehlieyân
@Deepthought
"Arayış lezzeti olmasaydı ben ölürdüm."
Fakat memleketimizin hâli malum: Ahbap arasında kalbin teessüratını izhar etmemek ülfet adabından sayılıyor.
Reklam
Biz bugün "canlılık" denen şeyin nerede bulunduğunu, neyin nesi olduğunu, hangi adla çağrıldığını bile bilmiyoruz. Elimizden kitaplarımızı alsalar, bir anda neye uğradığımızı şaşırırız. Artık hangi yolu seçeceğimizi, kime tutunup kimden kaçacağımızı, neyi sevip neden nefret edeceğimizi, neyi sayıp neyi hor göreceğimizi bilemeyiz.
"Dünyada bulundukça kendini garip ve bir yolcu kabul et. Nefsini kabir ehlinden yani ölülerden addet." Beyhakî, Buhârî, Neseî, Keşfü'l Hafâ 11/176
Davranışlarımda bir başkalık görecekler diye ödüm patlıyordu.
İzin verin biraz da hayal kurayım.
Reklam