Bir solukta okuyup bitirdiğim bir kitap oldu. Çok iyi, çok güzel anlatilmiş bir hikaye. O kadar güzel anlatilmiş ki, karekterin heyecanini, korkusunu, acelesini kisaca tüm duygularini birlikte yaşadim. Herkes mutlaka en az bir Stefen Zweig kitabini okumali.