Tahsin Yücel in okuduğum üçüncü kitabı.En beğendiğim kitabı Yalan olmasına rağmen bu eserinde de özellikle dil ve anlatımına bayıldım.Kusursuz bir anlatım tadı arıyorsanız Tahsin Yücel okumalısınız.Kitapta 40 kuşağında yer alan bir solcu şairin iç dünyasındaki o çatışmaya şahit oluyorsunuz.Dönemin siyasi bakışına yönelik eleştiriler, entelektüel çevreye yönelik eleştiriler harika sentez içerisinde sunulmuş.