Biliyorum doktor en cok merak ettiğin organımdır kalbim. Onun bana ait olduğunu söylüyorlar doktor işte buna dayanamıyorum. Ayrica bu kadar cok parca icinde artık ' Ben' diye bir şey söz konusu olabilir mi? Hepsi dışarıdan alınmadı mı bunların? Peki o halde ben kimim? Hangi parçamın esiriyim?